19.01.2011

desigual YKM lerde...


uzun soluklu bir haber aslinda bu, yeni degil... artik desigual urunleri, hem de hic azimsanmayacak bir koleksiyon cesitliligiyle ykm lerde satiliyor... simdilik galleria, forum istanbul, cevahir ve kentpark gibi buyuk magazalarda... 


ayrica ykm, istanbul sapphire de 60 yil magazasi olarak yeni ve ozel konseptiyle acacagi magazasina, desigual in cocuk koleksiyonunu da getirecekmis... desigual tasarimlarini zaten begenirdim, boylesi renkli ve eglenceli bi markanin cocuk koleksiyonun da dort gozle bekliyorum...

5 yorum:

Beylem dedi ki...

ykm'den haberler. Hem de taze taze :)

tuba can dedi ki...

bu habere en çok ben sevindim yuppiiiiiiiii

KIRMIZI dedi ki...

beylemcim, o kadar ayrimcilik olsun ama di mi...;)

KIRMIZI dedi ki...

morinek, o zaman dooru kentpark ykm ye diyorum... sevgiler...

Adsız dedi ki...

Desigual koleksiyonunu ben de çok seviyorum, çok kaliteli çok renkli. Ama benim şehrimde YKM yok :( aradım taradım internette Desigual Yetkili Satıcısı, Türkiyenin her yerine ücretsiz kargo ile gönderen Zidaya sitesini buldum. YKM bulamayanlar, evden çıkamayanlar için alternatif olabilir :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...