3.05.2010

rumeli kavağı balıkçı kahraman fiyaskosu...



pazar günü akşamüzeri, rumeli fenerinde oturan arkadaşlarımızla birlikte civarda biyerlerde balık yiyelim dedik...bizim şehir merkezine dönüşümüzde yolu biraz azaltmak için de fener yerine kavağı tercih ettik...

rumeli kavağını, malum boğaz turlarında görmüştüm daha önce, hiç gitmişliğim yoktu... garip biryermiş, girer girmez arabanızın üstüne atlayan ve sizi kendi retoranlarinin önündeki park yerlerine yönlendirmeye çalışan son derece itici tiplerle karşılaşıyorsunuz...

giderken kafamızda kahraman ismi vardı, ama öncesinde yine çokça bilinen iki restorana da bi bakalim dedik ve girmemizle çıkmamız bir oldu... sanırım istanbuldan uzaklığın rahatlığıyla, bu mekanlarda püfür püfür sigara içilmekteydi... ve bu çok normalmiş gibi, bizi üs katta restoran mekanından soyutlanmış bir yere yönlendirmek istediler, inanılmaz sinirlendik....

o hışımla, ismi de tanıdık olunca ve içeride sigara da içilmeyince direkt olarak balıkçı kahramana yöneldik... mekanla ilgili pek fazla bilgimiz yoktu, sadece gazeteden bi de vedat milor dan duymuşluğumuz vardı... keşke gitmeden önce şuradaki yorumları okusaymışız...

sipariş vermediğimiz bi sürü şey, size şunu ikram edelim, size bunu ikram edelim şeklinde masamıza getirilip, hesaba bi güzel yansıtılmıştı... 3x4 cm lik bir dikdörtgenin yarısı büyüklüğündeki peynirlerin tanesine 5 tl yazılmıştı... menüde 10tl olarak görülen közlenmiş patlıcan, size iki prosiyonluk getirdik diyip, bi de porsiyonu 25 tl den 50 tl idi... bi de son olarak, toplamı 580tl olan hesap nasil olduysa 650tl ye yuvarlanmıştı... tüm bu fiyatların yanında kilosu 100tl olan kalkan nerdeyse en ucuz yemek gibi oldu... hesaptaki bu gariplikleri söyleyince de, kurşun kalem ve el yazısıyla üstünden geçilmiş yeni menü getirilip, hesap 600tl ye indirilmişti, ve kişi başı 100tl iyidir, bunu ödemek zorundasınız gibi bir tavırla karşılaştık...ben hayatımda böyle bir şey görmedim desem yalan olmaz...

burada sorun, yüksek hesap ödemek değil, göz göre göre hem sahtekarlık yapılması hem de kusura bakmayın sizi kazıklıyorum, bunu kabul etmelisiniz şeklindeki tavır... mesela geçenlerde sevgiliyle yıldönümümüzde mimolett i denemiştik... tadacağımız özel lezzetleri biliyorduk ve bunlar için ödeyeceğimiz bedelin farkındaydık ve çıkarken de gerçekten değdi diye düşünmüştük... bu son tecrübemizle, mimolett ucuz kaldı valla...

bunu kaz ciğeri yediğim paraya, közlenmiş patlıcan yiyince anlamış olmam çok yazık...

foto kaynak; mekanı gösteren bir foto olmasını, biraz göz aşinalığı oluşup aman buraya gimeyelim denmesini istediğim için, ancak bu fotuyu bulup koyabildim...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

sen kardeşim paranı çok seviyorsun bizde balıkcı kahramana gidiyoruz ailece her hafta fakat burda olan lezet hiç bir restaurant yok.. kesinlikle hele salatası ve kalkanı hiçbir şeye değişmem o lezeti alıyorsam parasını vericeksin paramı seviyorum söliceksen gidicen midye tava yiyicen az para ödücen sana kalmış bişey öle yalan dolan şeyler yazıcan insanları bilgi taslıcan böle şeylere gerek yok iyi mal iyi para okadar...

Pentagon2007 dedi ki...

Yukarıdaki Arkadaşı Tanımamkla beraber Parayı çok sevmekle alakası yok bu işin insanları saf sanmakla alakası var yüksek fiyat olabilir ama aşırısını ödeyince güzel yemek yedim anlamına gelmiyor bu çelişkiylede bu yorumu yapmanız normal siz parayı haydan kazanıp huya harcamayı sevebilirsiniz ama bazı insanlarda gerçekden ağız tadına para vermek isteyebilir ama sizin balıkçı kahramanda çalışdığınıza dair bir şüphemde yok değil o yuzden bosuna yazmayayım

Adsız dedi ki...

yazılanlara harfiyen katılıyorum. aynı vakka bugün bizim başımıza geldi 3 saat önce; tatlı ikram edelim dendi 4 tabak talı geldi, kalkan ciğeri ikram dendi.. falan filan veee sonundada 4 kişiye 2 bardak rakı içildi sadece ve sadece su 500 tl hesap istendi. fiş diye gelen şeyde karalama bir kağıt parçası idi, biz mönü bile görmedik! evet lezzet harikaydı ilgi muhteşemdi ama fiyatlamayı doğru yapsalardı bende belki ayda 2 kez ziyaret edebilirdim ama şu saatten sonra önünden bile geçmem! belkide onlarında politikası budur bizim gibi zor para kazanan ve parasının kıymetini bilenleri değil har vurup harman savuran gösterişçiler istedikleri için bunu yapıyorlardır... AFİYET OLSUN!

Adsız dedi ki...

adsız 1 kahraman balıkçının garsonu

Adsız dedi ki...

Buraya asla gitmeyin derim, ahmak yerine konmak istemiyorsanız tabi, ne yediğiniz ya da içtiğiğniz hiç mi hiç önmeli değil minimum 500 TL koparmadan çıkmak mümkün değil üstüne üstlük hesaba itiraz edeni bi pişman edecek tehditvari bi yaklaşım da söz konusu..

Adsız dedi ki...

yemek yemeyeme mi gidiyoruz yoksa kazık
yemeyememı

Adsız dedi ki...

Geçen Pazar eşimle ve 3 yaşındaki oğlumla gittik Balıkçı Kahraman’a. Gitmez olaydık. Güzel bir Pazar gününü bundan daha kötü sonlandıramazmışız meğer. Yukarıdaki yorumlarda herkesin anlattığı fahiş hesabı biz de ödedik. 2 kişi bir küçük kalkan tandır, salata, midye dolma, kalamar gibi mezeler ve 35lik bir küçük rakıya ne ödedik dersiniz ? Tam 320 TL !!! Boğazda Angel , Lacivert dahil heryerde yedik, böyle fahiş bir hesap ödememiştim. Ayrıca kalkan tandır da methettikleri gibi güzel değildi. Yeniköy Kavak Balıkçısında çok çok daha iyisini uygun fiyatlara yiyebilirsiniz. Biz de gurmelerin kurbanı olduk kısacası…

Bundan daha önemlisi , arkamızda oturan 40-50′li yaşlardaki 3 erkek ve 2 kadından oluşan ve muhtemelen aşırı alkollü oldukları her hallerinden belli olan grubun son derece yüksek sesle ve galiz küfürlerle dolu muhabbetlerine de garsonların duyarsız kalması tam bir rezaletti. Bu derece yüksek hesap ödediğiniz bir müessenin bu kadar seviyesiz müşterilere göz yumması, hele ki çocuklu ailelerin yemek yediği bir ortamda , ancak taşra kasabalarının dışında bulunan malum eğlence yerlerinde rastlayabileceğiniz bir durum.

Sinirlerinizi yıpratmamak istiyorsanız , uzak durun derim.

Adsız dedi ki...

en ustteki yorumu Kahraman Balik'in kendi personeli disinda kimse yazmis olamaz. Buraya bir kez giden bir daha gitmez.
Istanbul’da ve yurt dışında bir çok restorana gittim, böyle KAZIK yemedim.
Bir adet kalkan 300TL. Patlıcan Salatası 50TL.
Kalkanın kilosu 180TL’ymiş. 1 kiloluk kalkanı 300TL’ye veriyorlarmış.
Mezeler güzel değil.
Böyle fiyatları nasıl koyabiliyorlar. Hiç mi denetim yok. Fiş de vermiyorlar.
Ne manzara var, ne doğru dürüst bir ortam.
Bir daha yakınından geçmem.

Adsız dedi ki...

En yeni giden biziz. 6 kişi 1400 lira hesap aldılar.Kahraman Altunu CNN Türkteki Tahire Demircan programında göreceksin. Zannedersin ünlü şef Alain Ducasse. Avrupada olsa halk dersini iyi verir. Millet çekingenlikten hesaba itiraz edemiyor. Verilen paraya yazıklar olsun.

Adsız dedi ki...

bütün yuykarda yazılanlar doğru ne abartı var nede yalan kahraman balık kazıkmı kazık iki üçdefa gittim ama hesabı ben ödemedim yinede içim yandı doğrusu istanbulda çok daha uygun fiyata yerler var...kahraman balıkmış asla tavsiye etmiyorum asla

Adsız dedi ki...

14 Temmuz C.tesi akşamı 4 kişi gittik
Kalkanın kilosunu sorduk 150 TL dendi 1.5 KG Kalkan sipariş verdik. 700 Tl hesap geldi.
Adisyon istedim. acı roka salatası ve dometes salatasına 40 tl yazmış
İstemediğim meyve geldi ikram sandım 50 tl yazmışlar 1 porsiyon ıskorpit şiş 70 TL bir porsiyon lakerda 50 TL
İçeri girdiğimde Cumartesi 3 masa olmasından kuşkulanmıştım zaten.
İtiraz edince meyve istemedim ki dedim sildiler.Pavyon gibi yani.
Fatura istedim başkasına kesmişler faturayı da.
İllede Kalkanlı kazık yiyecekseniz afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

İSTANBULUN KERİZİ BİTERMİ GİTMEYİN KARDEŞİM BEN GİTMİYORUM KAZIKTA YEMİYORUM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...