4.05.2009

kış bitti, ama yine gelecek...

kış bitti aslında, yani tarih olarak şu günlerde çoktan bitmiş olmalı... ama bu sene ki kış öyle inatçı ki, bi türlü tam olarak sevindirmedi bizi bahar geldi diye... tamam istanbulun havasına güven olmaz, onu öğrendik yıllar içinde, güzel bi günün ardından yağmurlu günler gelebilir... ama bu kadar üstüste de olmaz ki... bu gidişle de baharı es geçip, direkt olarak yaza geçicez gibi...

sıcak yaz günlerinin hayaliyle yaşarken bu resimdekiler de ne dememek içten değil tabiii... ama kış ne zaman bitse, yaz ne zaman gelse de, şu bir gerçek soğuk günler yine gelecek... ve benim gibi üşüyengiller ailesine mansup ve kumaş pijama hastası biri bu tatlı picişleri görünce dayanabilir mi, dayanamaz... puantiyelisi annekuşa, penguenlisi de bana...

3 yorum:

Arsiz Bocuk dedi ki...

pek şirinlermiş, nerden aldın diye sorsam? :)

KIRMIZI dedi ki...

arsiz bocuk, bu ne sevimli bi isim boyle... su gultepedeki park bravo outlet magazasindan aldim,19tl... ama optimum outlette de vardi gecende gordum...

Arsiz Bocuk dedi ki...

ay utandım valla teşekkürler :)

gultepe uzak gelir ama optimum a ilk fırsatta bakıcam. sağolasın...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...