28.09.2009

şimdi de sonia rykel for h&m...



h&m, commes des garcons, matthew williamson, jimmy choo dan sonra son olarak da sonia rykel ile işbirliğine girişmiş... soni rykel 2009 kış ve 2010 bahar sezonları için tasarım yapıcakmış...

jimmy choo tasarımlarını internet üzerinden inceleme fırsatı bulduk ama henüz mağazalarda satışı başlamadı... ben ulaşma şansım olursa bir iki parçayı alınabilir buldum açıkçası, ama türkiyede yaşayıp da bu koleksiyonların satışına denk gelmek hayli zor... zira bu yaz milanoya gittiğimde, indirimler henüz başlamıştı ama yine de metthew williamson koleksiyonundan mağazalarda sadece son döküntü denebilecek parçalar kalmıştı...

ama yine de, h&m sayesinde bilinir bir tasarımcıya ait parçalara sahip olabilme şansına daha çok yaklaşıldığı kesin...

2 yorum:

Demet dedi ki...

ekteki çorap ve ayakkabılar tam senlik :)

KIRMIZI dedi ki...

demetcim, ben de bayildim zaten.. ozellikle onlari koydum... opt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...