1.10.2009

yok artık...

dün rastgele tikladigim bi blogdan bir linke ulaştım... daha önce de bahsetmiştim, hiç işim olmaz bu diyet vs. işleriyle ama, merak işte... linkten ulaşığım sayfada çabucak ideal kilomu hesapladım... aman allahım o da ne, orada çıkan rakam benim şu anki kilomdan 9kilo 897gram daha fazla...
.
birkaç kiloyu anlarım da, 10 kilo da pes be kardeşim... öyle zayıflıktan kırılan çökmüş de bi halim olmadığına göre, bu diyet merkezleri olsa olsa moral vermek için böyle bişey yapmış olabilirler diye düşündüm önce... sonra yukarıdaki ve ona benzer bi sürü tabloyu görünce, artık standartlar üzerinde bi revizyona gidilmesi gerektiğine karar verdim... zira geçen gün bir arkadaşım da, çocuklar için belirlenmiş standartların ve beden ölçülerinin tutmazlığından bahsedip, yakınmıştı...
.
yine de, moral bulayım derseniz, tık tık...

2 yorum:

Moda Gezegeni dedi ki...

Ben tam kilom çıktım oley:)

KIRMIZI dedi ki...

moda gezegeni, bak bu durum benim standartlarin gozden gecirilmesiyle ilgili teorimi curutebilir... sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...