13.04.2010

nihayet bizde...


.
uzun suren bir niyet asamasini, nihayet gercege donusturup, lise grubu olarak bizde toplanmayi organize edebildim... ahh tatil, ahh bosluk; boyle bisey iste... rutin calisma temposunda gozunde buyuyen seyler, bos zamanlarda bir zevk oluveriyor... 
.
lise grubu desemde, bizim grubun son kemiklesme donemi lise aslında... baslangici aile dostlugunun da getirisi olarak tek rakamli yaslara dayaniyor aslinda... bir aralar ayda bir rutinimiz vardi artik yok, ama olsun yine de ne aralikla bulusursak bulusalim o samimi ortami solumak iyi geliyor...


.
uzun zaman niyetlenip, bi de bos vakit olunca; ben de bir gun oncesini de katarak hazirladim menuyu... boyle yavas yavas, yaya yaya hazirlik yapmak baska bir zevkmis... ertesi gun ogleye kadar hazırlıklarımı tamamlayıp, fonlu ve manikurlu bir ev sahibesi bile olabildim... tamam itiraf ediyorum, büyüdüm ve pratikligim de biraz artti tabiii...

özet: yasasin bos vakit, yasasin arkadaslar, yasasin muhabbet...
.
.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...