24.03.2009

haftasonundan, ondan, bundan...


1. cumartesi günü markafoniden ilk siparişim, daha doğru internet üzerinden giyilebilecek bişey olarak ilk siparişim elime ulaştı... daha önce amazondan tonla kitap, strawberry den parfum, başka başka sitelerden elektronik şeyler fln. almışlığım vardı, ama şimdiye kadar hiç giysiye cesaret edememiştim...

markafoniye geçen yaz sonu üye olmuştum ama gelen maillerle pek ilgilenmiyordum... geçen gün little big le ilgili indirime bi bakiym derken, kyo indirimini farkettim, ve hemen tık tık... kyo nun kac senedir - taa sadece akmerkez vakkoroma da satıldığı günlerden beri- bikaç farklı modelini kullandığım için beden meselesi de hiç sorun olmadı bu alışverişte... başka bişey alsam bu kadar rahat olabilir miyim bilmiyorum tabii...

gün gelir ona da cesaret ederim belki...


2. pazar günü öğleden sonra arkadaşlarla daha önceden sözleştiğimiz gibi fotoğraf çekmek için buluştuk, ve santral istanbula gittik... yakın zamanda sanayi mirasımızla ilgili bi fotoğraf sergisi olacakmış, belki bizimkilerden de bi fotoğraf olur sergide... neyse asıl fotolar elektrik fabrikasında çekilecekken biz o binaya bağlı yan binadaki haritasız isimli sergide çok vakit harcayıp, sonrasında da tamirhane de yemek, bira, tatlı kahve derken saati 18.30 yapınca gerçek buluşma amacı da birkaç fotoyla sınırlı kaldı...

sergi acaip keyifliydi, bi sürü interaktif enstalasyon vardı, ve tümü de birbirinden keyifliydi... sergiyi gezdiğimiz tüm süre boyunca çoçuklar gibi şendik, hal böyle olunca da çıkanadık bi türlü...

tamirhaneye de ilk defa gittim, biseyler yedim... daha önce otto santrale gitmiştik, bu sefer kapalıydı.. hem de neden, çünkü o akşam otto da bir düğün vardı... tebrik ederim çok güzel bi mekan seçmişler....


3. pazar akşamı, yelizin sayfasında gördüğüm, daha önce parçalarını örüp küçük ördüğümü farkedince bi kenara attığım patiği birleştirdim... muhtemelen 33 numara bi ayağa olabilecek tek bi patiğim oldu... komik bi görüntüsü var, ama sıcak tutacağı kesin... neyse kış bitti zaten, belki seneye kendim için büyüğünü denerim... şimdilik hevesim geçti...

4. önümüzdeki hafta istanbul modern de kromozom xx adı altında kadın yönetmenlerin filmlerinden seçilen bir dişi filmler haftası yapılacakmış...
5. duyduğuma göre H&M, sonbaharda açılacak bayrampaşa forum avm de magaza arayışındaymış...

6. kotonda turkcell etiketli ürünlerde %30 indirim varmış...

karmakarışık bi post oldu, ama hepsini bi çırpıda yazmış oldum...

2 yorum:

Yeliz dedi ki...

sen vakit ayırıp patikten örmüşsün ne güzel! ben hala çok kolay olduğunu düşünmeme rağmen öremedim. bence harika tombik ve sevimli güle güle kullan:) bu arada bikini çok güzel.
sevgiler

KIRMIZI dedi ki...

yelis cok sagol, da iste parcalari kucuk ormusum... seneye tekrar deniycem, ama cidden cok kolay...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...