1.04.2009

desigual


desigual markasını ilk barcelonaya gittigim zaman görmüştüm... farklı farklı renkleri, farklı farklı desenleri, işlemeleri karıştırarak oluşturdukları eğlenceli tasarımları da beni çok etkilemişti, meğer zaten dünyada çok bilinen bi ispanyol markasıymış... o zaman biraz mesleki belki biraz da alıçveriş amaçlı bi sürü mağazasına girip çıkmış ama sonuçta hiçbirşey almamıştım...





geçen pazar arkadaşlarla beyoğlunda dolanırken tesadüfen girdiğimiz bi mağazanın fırsat katında, sadece birkaç modelle sınırlı da olsa, normal fiyatlarının dörtte biri mertebesinde bi desigual reyonu görünce acaip şaşırdım... zira ben türkiyede satılmıyor diye biliyordum...
neyse işte; o zaman almamıştım, aklımda kalmıştı, barcelonaya niyet, beyoğluna kısmet bi durum oldu...

çok sürprizli bi mekan şu beyoğlu... nerden ne çıkacağı hiç belli olmuyo...

4 yorum:

Demet dedi ki...

hımm çok begendim güle güle kullan canım :)
biz döndük :)
öptümm

KIRMIZI dedi ki...

sagol seker.. hosgeldiniz o zaman... denizcik daha bi serpilmistir simdi oralarda ne guzel...

La Santa Roja dedi ki...

Ben de Barcelona'da Desigual'e ölüp biten ama hiçbir şey almayan biri olarak nerededir bu Beyoğlu'ndaki mağaza diye sormak isterim?? Hazır aybaşı da olmuş, maaş almışız ;)

KIRMIZI dedi ki...

magaza asmali mescitte, istiklal caddesinde simdiki darty den saga iceri girince solda 2. ya da 3. magaza. simdi adinda bi cafe var onun yani... adini tam hatirlamiyorum ama poset no fear di sanki... orada ust katta firsat reyonundaydi, umarim hala oradadirlar... o gun arkadasim da fakli bi tshirt almisti... cok cesit yoktu ama... sana bol sanslar diliyorum... sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...