17.04.2009

arasam bulamazdım...

arkadaşların çocuklarına, yeğenlere; bize geldiklerinde ya da dışarda görüştüğümüzde çantamdan küçük bi hediye çıkarıp vermeye ve o anda yüzlerindeki beklenmedik sevincin, mutluluğun ifadesine bayılıyorum... bunun için de aklıma geldikçe ufak tekek şeyler alıyorum... küçük renkli toplar, çizgi film karakterli çoraplar, kırtasiye malzemeleri, arabalar fln...

bu kalemleri de hiç aklımda yokken beşiktaş pazarında gördüm ve direkt üstlerine atladım... arasam cidden bulamazdım... genel olarak kırtasiye ürünlerine ayrı bi düşkünlüğüm vardır zaten, ara ara başka bişey için de girsem kalem silgi vs. ne var ne yok diye bakarim... ama bu kadar şirinini çok az görmüştüm...

birini de kendim kullanicam, ama hangisi karar veremedim daha...

2 yorum:

Demet dedi ki...

hepsi çok şeker arı maya sana kalsın bence ;)
bende de var kırtasiye merakı içinde bissürü ucu olan uçuca eklenen kurşunkalemler var ya onların hastasıyım ben de :)

KIRMIZI dedi ki...

ayy evet benim de aklim ari maya da zaten... evet bak o kalemler de cok sirin oluyo, hemde kullanmasi da pratik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...