17.06.2009

dügümcü baba...


bugun sabah, lacivert beyaz bişeyler giyince, bi de bluzümün saç örgüsünden halata benzer askıları ve kuşağı da olunca, farklı bi şekilde bağlıyim, şöyle gemici düğümü gibi olsun dedim ve ipleri ordan burdan geçirip çekiştirince resimdeki gibi acaip oranlı ve güzel gürünen bi düğüm yaptım... şimdi nasıl yaptığımı hatırlamıyorum, ve muhtemelen bi daha yapmam da imkansız...

neyse en azından bilmeden, tesadüfen de olsa güzel bişey çıkarmış olmak hoşuma gitti... belki de bu yaptığım çok bilinen bi tekniktir, bi adı falan vardır mesela... babama bi soriym en iyisi, belki biliyodur... herneyse, babamın denizci genlerinden bana da biraz geçmiş gibi geldi bana ve böyle düşünmek acaip hoşuma gitti...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bluz tam anlaşılmasa da çok güzele benziyor, beyaz pantolonla güzel olmuş ve düğüm de ayrı bir hava katmış. Gemici düğümlerinin olduğu bir tablo vardı şirkette bulup bakacaktım ama bulamadım tabloyu.

KIRMIZI dedi ki...

missred, tesekkur ederim... bu dugum isi hosuma gitti valla benim de,arastiricam... zaten orasinda burasinda baglamasi ipleri fln olan seyleri severim, onlarla da biraz oynama firsati oldu simdi... sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...