19.08.2009

kırmızının mutfağından, part 1

.



daha önce bir postta, yemek konusunun benim icin öneminden bahsedip, artık bu konuda daha fazla post yapacağımı falan yazmıştım... nerdeee.... geçen sürede daha bi anladım ki, yemek konusunda yazmak cidden özen isteyen, çok zor bir iş...

denediğiniz tarifi, hem tadı hem görüntüsü güzel olacak şekilde yapabilmek, henüz sunulmadan, doğru saatte, doğru ışıkta fotoğrafını çekebilmek, malzemeleri ölçülebilir miktarlarıyla hatırlamak ( ki bu benim için hayli zor, çünkü çoğu zaman unu, tuzu vs. hep göz kararıyla koyuyorum, tarifleri her seferinde biraz farklılaştırıp, başka malzemelerle falan denemezsem rahat edemiyorum, vs.), ve son olarak da anlaşılabilir cümlelerle yapılışını anlatmak...

neyse madem bunu beceremiyorum, bari ara sıra yaptıklarımın fotoğraflarını burada paylaşıym dedim... buyrun bu da, part 1...

ps: resimdekiler saat yönünde; krem karamelli kek, lorlu kurabiye, lorlu kolay poğaça ve balkabaklı pasta...

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Bence karışık olması daha güzel yani arada yemek tütü bende yazıyorum afiyet olsun canım

KIRMIZI dedi ki...

s.d., tesekkurler... bence de tarif ve goruntuler hic olmasa biraz gaza getiriyor insani da, boylece degisik bir iki sey deniyor insan... sevgiler...

Demet dedi ki...

ama ben verdigin tarifleri vakit bulursam deniyordum roza keki ve çikolatalı irmik tatlısı mesela nefis oldular :)
eh bunları da istesem senden en azından krem karamalli keki :)

KIRMIZI dedi ki...

demetcim, gonderirim ben sana, askolsun... aifyet olsun... cook opt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...