9.10.2010

anlatılmaz, yaşanırmış...


oğluşum, acaba biraz erken gelir de olur mu dediğimiz babasının doğum gününde, anneannesiyle dedesinin biz artik orada olalım diyip geldikleri günün tam ertesi günü, babaannesinin sanki bana bu haftasonu doğacak gibi geliyor ben her ihtimale karşın gelsem ve orda mı olsam dediği günde, halasının bi arkadaşının nikahı için istanbula geldiği ve hazır ben gelmişken yeğenim de gelsin artık bugün dediği; 18 eylül gününün ilk saatlerinde, su kesesini patlatıp hepimizi şaşkına çevirdi...

sonrasındaki süreç hiç ummadığım şekilde geçse ve acaba bu tarih bitmeden doğacak mı diye doktoruma sorma ihtiyacı hissedecek kadar uzasa da, nihayet akşam 19:15 te oğluş kollarımdaydı... gerçi, hem ben normal doğum konusunda bu kadar tutkulu olmasam, hem de doktorum beni bu konuda biraz daha az destekleseydi, oğluş muhtemelen su kesesinin patlayıp suyun bitmesini takiben geçen 12 saatin sonunda, öğlen 13:00 sularında çoktan sezeryan doğum ile dünyaya gelmiş olurdu...

bu konuda doktoruma çok güveniyordum, beni gereksiz yere kesmeyeceği konusunda yani, sağolsun güvenimi boşa çıkarmayıp, hem şartları hem de beni son raddeye kadar zorladı, ve doğum konusu benim için, içim rahat ve huzurlu bi şekilde son bulmuş oldu...

aslıda son kontrollerde oğluşun kilosu arttıkça ben de biraz erken doğması için dua eder olmuştum, zira tam zamanını beklese ya da biraz geçseydi bizim toraman muhtemelen 4 kiloyu bile geçip, mecburi istikamet sezeryan yolunu açacaktı... 1,5 haftalık erken geliş süresiyle ölçülerimiz; 3635gr, 53cm...


bu konudaki en komik şey de, şu her bebek için alınan hastane çıkış setini kulanma süremizle ilgili oldusanırım. içim rahat bi şekilde hastane çıkışı bizde gerçek anlamını buldu diyebilirim... çünkü sadece hastaneden çıkıp eve gelinceye kadar giydirebildik! eve geldiğimizde oğluşun bacaklarının kıvrık durduğunu farkettik önce, sonra anladık ki meğer kuzuya kısa gelmiş tulumu... diğer bir 3lü yeni doğan tulum setiyle birlikte verilecekler poşetimizin ilk parçaları oluverdiler...

şimdi günler, hem genelinde birbirine çok benzer, hem de detayda birbirinden apayrı şekilde akıp gitmeye başladı ve oğluşum 21gün yaşında oldu bile :)))

doğumdan itibaren oğluşla ilgili bir günlük tutuyorum ve farkettim ki hergün yeni birşey yazıyorum günlüğe, ilklerimize dair... çok acaip bişey, gerçekten anlatılmaz yaşanırmış...

10 yorum:

karabidikim dedi ki...

Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah.

defne dedi ki...

heey, bi bebek daha doğduu :)

KIRMIZI dedi ki...

cok tesekkurler iyi dilekleriniz icin... sevgiler...

Girls-On-Blog dedi ki...

ayyy canımmm beniim...doğmuş da büyümüş bile....iyi ki bana ugramışsın!! Bu blog güncellemeleri manyaklıkları yüzündne atlamışım :(((
Gözün aydın..allah analı babalı ve uzun ve de saglıklı bir ömür versin...çok tebrik çok sevgi ve öpücük:)

KIRMIZI dedi ki...

GOB, cok cok sagol... valla bana da buyudu gibi geliyor ama, artik kuzgun sahin durumlari mi bilemedim... sevgiler...

pommeler dedi ki...

çok sevindim
sağlıkla mutlulukla analı babalı büyütün inşallah

KIRMIZI dedi ki...

pommeler, cook tesekkurler...

Deli Anne dedi ki...

Gözünüz aydın.. sağlıkla, huzurla büyüsün inşallah.

KIRMIZI dedi ki...

delianne, iyi dileklerin icin cok tesekkurler... iyi ki yorum bırakmışsın, boylece sayfanı ziyaret etme sansım oldu... artık takipteyim, sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

nice güzel günler, yıllaaaaaaar geçirirsiniz bebecikle inşallah. Allah analı babalı, huzurla, sağlıkla büyütsün. Kolaylıklar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...