23.10.2008

halis sabunun alameti farikası...

el, yüz ve banyo icin asla sabundan vazgeçemeyenlerdenim... sıvı sabunlar, yüz yıkama jelleri, duş jellerinin tümü bana acaip bi deterjan hissi verir, ve hep onları tenimde kalmıs gibi hissederim... benim icin yıkama eyleminin gereci sabundur... bu boyle biline...
sabunlarım arasında da en bi pek sevdiklerim bunlardır ki, hepsinin kokusu bana hayatımda farklı zamanları hatırlatır... lavantalı tariş sabununu her izmire gittiğimde konak tarişten alırım... artık tarişin, yeni pek havalı magazaları da var biçok yerde, ama orası bana daha bi baska gelir... dalan sabunlarını çok yakın zamana kadar ortalıkta bulmak zordu, annem yıllardır onları çuval benzeri bi pakette egede biyerlerden (muhtemele aydın) getirtirdi, ben de ondan alırdım, simdi yeni yeni bazı market raflarında tek tük görüp alabiliyorum... 3. en favori sabunum ise, istanbulda yaşayanların defalarca önüden geçtiği, eminim ki pek çoğunun geçerken farkına bile varmadığı, taksimde vakıflar bankasının arka kısmında, beşiktaş dolmuşlarının durağına gelirken sağdaki vakıflar mağazasından aldığım miss kokulu zeytinyağı sabunu....
tariş ve dalan yeni hamleleriyle daha bilinir ve bulunabilir oldular, ama vakıflar özelleşecek ve o magazalar kapanacak diye ödüm kopuyor...
ps: bu arada bu slogan baska bi markaya aitti galiba, ama bu kisiden kisiye değişir bişey nasolsa...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...