22.10.2008

perşembeyi sel aldı...

Yaklaşık 2 senedir salıları sevgiliyle spor günümüz... dü... onun basketbol, benim yoga... ama bu sene onun basketbol maçları perşembeye alınmak zorunda kalınca, perşembe akşamı programları da onsuz olmak durumunda olacak... bu da benim, ya arkadaşlarımla ozel buluşmalarım, ya alışveriş merkezi turlarım ya da evde kendi kendime kız filmlerimle başbaşa geşireceğim akşamlar demek...
İste geçen iki perşembedir bu programlar da başlamış oldu... ilki uzun zamandır görüşemediğim çook eski bi arkadaşımla buluşma, gecen perşembe de, biraz yeni sezon turu ve biraz da alışveris akşamı olarak geçti... yeni sezondan bişeyler bakıcam diye çıkıp, sadece tek bir parça alabildim... bunun dışında park bravo dan yaz sezonu suyunu suyu indirimlerinden hiç aklımda olmayan bir etek ve bir şapka ve deeee beta da yaz indirimlerinde bakıp cok rahat bulduğum, ama gerek yok diyip 69 liraya almadığım su ayakkabıları, hersey 49 lira indiriminde almaya karar verip, kasada bi daha indirime girdiği sürpriziyle karşılaşarak sadece 29 lira ödeyip almış oldum... nasıl bir mutluluk, nasıl bir hafiflik, tarif edilemez!!!
Gecen yaz sezonunda alınan 8. ayakkabı olarak dolabımdaki yerini alamadı, çünkü dolaba sığmıyorum...Bu perşembe akşamları buna benzer daha pek çok seneyoya şahit olacak gibi gözüküyo, galiba en hayırlısı bol bol arkadaşlarla bulusmak ve de eve film stoklamak...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...