10.02.2009

ara ver (me) mek...

ara vermek, hayatin belli bi parçası (moda, yemek, çocuk vs.) değil de geneline dair bi blog için biraz açmaza sokan bi durummuş, onu farkettim... zira dünden beri kafamı toparlayıp, biyerlerden baslayip gecen zamana ilişkin bişeyler yazmayı başaramadım... oysa uzun zaman önce planlanan önemli birkaç şeyin -nihayet- problemsiz, hatta güllük gülistanlık deyimine yaraşır şekilde hayata geçirildiği yoğun bi 1ay yaşadım... yani yazmiyim, oylece devam edeyim desem de olmaz...

geçen ayın en flaş olayıyla başlamalıyım... kaç senedir konuşup konuşup, birkaç girişimde bulunup yarı yolda kaldığımız sevgilinin deviasyon operasyonu, son derece problemsiz ve de başarılı bi şekilde bitti...

ilk başta malum şu askerlik bi bitsin, ne de olsa komando olmaya engel bi durum diye beklemeye almıştık, sonrasında zaten gözümüz tutmadı diye yola devam etmediğimiz, son doktorumuzla yaptığımız görüşmeden sonra dilim pek varmasa da biraz şarlatan olduğunu anladığımız bi prof deneyimimiz olmuştu... sonra özel sağlık sigortası işleri fln. derken bu kışa kadar geldik...

bi arkadaşımızın referansıyla gittiğimiz doktorumuz daha ilk görüşte bize tamamdır dedirtti açıkçası... doktorumuz diyorum çünkü önceki prof un tanısı neticesinde ben de operasyon zorunlu bi vaka sanıyordum kendimi... hiç de değilmişim!!! bu doktorumuz, burnunuz benim düzelttiklerimden bile iyi durumda dediğinde suratımın aldığı şekli tahmin etmek hiç de zor değil... neyse sonuc olarak sevgilinin operasyonu daha önce de söylediğim gibi çok sorunsuz şekilde gerçekleşti...



bu operasyon mevzusunda bizi en çok şaşırtan şeylerden bir de kaldığımız hastane odası oldu... biz muhatap olmayalı hastaneler de odalar da pek bi değişmiş... gerçi görmeyeli dedim ama evvelsi sene nişantaşındaki şu meşhur hastaneye, geçen sene de gayrettepedeki diğer meşhur hastaneye ziyaret amaçlı gitmiştim, odalar çok daha sıradan gelmişti... bizim oda-lar (refakatçı odası da), full manzaralı, bes yıldızlı otel konforunda bi suitti!


sonuç olarak, burun vs. konusunda problemi olan operasyon düşünen herkese bizim doktoru ve hastaneyi içim rahat şekilde tavsiye ederim... daha detaylı bilgi isteyen olursa mail atarsa, hiç üşenmem cevaplarım... bu konular insanın hassas olduğu ve olması da gerektiği konular, dolayısıyla en ufacık bi önemli bilgi bazen tüm diğerlerinden daha faydalı olabiliyor...

1 yorum:

Simge Kurban dedi ki...

Selam, blogunu devamlı takip ediyorum. Ayrıca sitemde seni mimledim :)

http://fashinn.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...