28.02.2009

kırmızının 10 tonu...


sevgili missred's diary 10 maddede kendimi anlatmam için beni mimlemiş...

zor bişey ama ilk aklıma gelenler şöyle;

1. yaklaşık 3 senedir yoga yapıyorum, tam arayıp da bulamadığım egzersiz tipiymiş... bırakmaya hiç niyetim yok...

2. Değişken ruhlu, dalgalı, gelgitli tipik bi ikizler kadınıyım... ama bu ruh hallerimin etrafıma pek bi zararı dokunmaz, kendi kendime gider gelirim iste...

3. 10yıldır aynı kişiyle beraberim ve yaklaşık iki senedir de evliyim...

4. Ev düzenine ve temizliğine takığım...

5. Yemek yapmaya, yeni seyler denemeye, yemek kültürüyle ilgili kitaplar okumaya, dergileri takip etmeye bayılırım... en önemli hobim diyebilirim...

6. Lise yıllarımda eskiz defterlerim vardı, giysi tasarımlarımı çizip, boyadığım... sonrasında ara vermistim ama evlenirken gelinliğimi kendim tasarladım ve kendi çizimlerimle diktirdim... çok iltifat alan, ve çok ilham kaynağı olan bi gelinlik olmuştu, bununla gurur duyuyorum...

7. Mimarım, ve mesleğimin yasam tarzıma, zevklerime bu kadar yansıyor olmasına bayılıyorum...

8. Çok uzun süredir devam eden pekçok dostluğum vardır, çevresi geniş biriyim...

9. Çok alışveriş yaparım, kontrolümü kaybettiğim yegane durumdur bu...

10. Kesinlikle mükemmelliyetçi, biraz da obsesif, bi de malesef simetri manyağıyımdır...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...