7.01.2010

feriköyde bir pazar...




haftalardır kıvranıp durduğum, feriköyde bir pazar ziyaretimi, yeni yıldan onceki son pazar nihayet gerçekleştirebildim... pazara gitmek için haftalardır kıvranmamın sebebi ise; aylardır niye bizde yard sale olayı yok, niye birisinin çöpü diğerinin hazinesidir fikri henüz oluşmadı diye sayıklamalarımdı aslında... tam bi şekilde bişeyler yapmalıyım diye düşünüp, hatta yazlık kışlık operasyonunda yüklü bir satılabilirler valizi oluşturduktan sonra bu haberi okudum... ve yasasin, istedigim ortam bu olabilirdi...






ama pazar ortamı nedense benim dusledigim gibi degildi pek... biraz ruhsuz, biraz fazla sakindi sanki... standlardan birisinde guzel enerji dolu balkan muzikleri caliyordu, iyiki de caliyordu, yoksa o los, sakin ortamda stanttakilerin de uykusu gelebilirdi... pazar alanı kapalı oldugundan zaten gun isigindan yoksun bi ortamda niye dogru duzgun bi aydinlatma saglanmamis hic anlayamadim...

zaten ikinci el olayi da daha cok obje, sus, biblo yogunlukluydu... birkac vintage tadinda tezgah da gordum, ama vintagedan pek anlamam, begendigim bi seye degerinin cok ustunde odemem cok buyuk ihtimal olacagindan almadim bisey... pazardan benim payıma, kendi tasarimlarini satan bi bayanın yaptigi yukaridaki eglenceli bros dustu sadece...



en çok vakit geçirdigim standlardan biri de blazar accesoires di... resimde takıların tasarımları tam görülmüyor, ama internet sitelerinden incelemeye deger... cok eglenceli kupeler, kolyeler vardı... takıların yanındaki kedi figurlerini de cok basarili buldum... ama hem arkadaslarımla bulusmak icin gec kaldigim, hem de cok usudugum icin o anda bir secim yapamadim... artik bidahaki sefere...

benim stand kiralama planimsa simdilik rafa kalktı, belki baharda falan, havalar isinsin tekrar gundeme alirim... evdeki valiz dolusu giysiye de baska bi care dusunmeliyim...

3 yorum:

Demet dedi ki...

canım merhaba, bana da acil lazım o çözümlerden..ne güzel gezmişsin yine çok öptüm..

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

evet sanırım canlandırmak için bir şeyler yapmaları gerekıyor pazarı... Bu işler Türkiye'de ne kadar olursa işte..
:)

KIRMIZI dedi ki...

demetcim, nasil cozucez bu isi bilmiyorum ben de...
aysim, malesef bu dusunce bu ve benzer bi suru seyde hep kafamizda donup duruyor... biz goremeyiz heralde degistigini... sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...