5.01.2010

yılın sonu, başı, vesairesi...



yıl bitti ve yenisi de başlayalı birkaç gün oldu bile... kaç gündür kendimi zorlaya zorlaya ancak geçebildim bloggerin başına, adettendir yeni yıla dair bişeyler yazayım diye... zira bayaa bi olmuş yine buraya bişeyler yazmayalı... son zamanlarda hayatım olağandan çok da farklı geçmiyor aslında, ama benim hissiyatım bana biraz yabancı şu aralar... yine bisürü şeye yetişmeye çalışıyorum, bi türlü toparlanmayan projelerle boğuşup, hiç bitmeyen ev işleriyle cebelleşiyorum... bu kısım hep aynı, farklı olansa benim  tüm bunlardan korkunç derecede imtina ediyor olmam... iki yıldır zaman zaman, zor zamanlarımda dilime düşen işe ara verme meselesi, yeni yıl için birinci hedefim olacak sanırım...

geçen sene, 2009 için dileklerimi yazmıştım, ama şimdi anlıyorum ki, dilek ve hedefler çok farklı şeyler... biten sene, ailem ve sevdiklerim için öncekilerde olmadığı kadar üzüntülü günler getirmişti, o yüzden yeni yıl için tek ve en önemli dileğim sağlık... gerisi için de bazı hedefler koydum tabii kendime, ama pek de önemsediğimi söyleyemem... olsa da olur, olmasa da olur şeyler...

yeni yıla, ailem, yakınlarım ve arkadaşlarımla beraber başladım bu sene... hem çok mutlu, hem de çok eğlenceli bi baçlangıç oldu... yılın ilk günü, tüm gün dinlendim, hiç bi zorunluluğum olmaksızın keyfim ne istiyorsa onu yaptım... nasıl başlarsa öyle gider derler ya, bakalım görücez...

hııı, bi de bu yıl, beyoğlundaki sokak süslemesine bayıldım... kuşatılmışlık hissiyle mekan kurgusuna ilişkin derslerimiz vardı okuldayken, çoğu zaman pek bi anlam veremediğimiz... nihayet hissederek anladım o kavramı da... yani teorik bi bilginin, deneyime dönüşmesine de yaramış oldu yeni yıl...
haydi hayırlısı diyorum...

2 yorum:

Saadet Topçu dedi ki...

Güzel bir sene geçrimeni dilerim, bol sinema,bol müzik,bol eğlenceli :)

KIRMIZI dedi ki...

cok tesekkurler... umarim oyle olur, oldurabiliriz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...