14.01.2010

los vivancos...



.
bu kadar seyrek yazınca, hayatima dair bi sürü detay, beni etkileyen bi sürü şey de burada yer alamıyor malesef... daha zamanı bol, daha boş vakitli bi hayat dilerdim kendime, ama şimdilik tam tersi durumdayım... iş arası, kaçak göçek zamanlarda bişeyler yazmaya çalıştığım bi sayfa bu şimdilik...
.
üstünden kaç hafta geçmiş olursa olsun, burada kesinlikle olmasını isteyeceğim kadar beni etkileyen bi gösteriden bahsetmek istiyorum... los vivancos...
.
aralık ayı başında arkadaşım M. böyle bu gösteriye, uzun zamandır niyetlenip niyetlenip beceremediğimiz kızlar aktivitesi olarak gitmeyi onermişti... o kadar uzun zamandır beraber bişeyler yapamamıştık ki, ben ne olsa evet diyecek haldeydim, hele de ki grubun birkaç resmini gördükten sonra hemen atladim bu teklife...
.


.
grubu daha önce hiç duymamıştım, zaten flemenkoyla da pek aram olmamıştı şimdiye kadar... en kötü ihtimalle iyi bir yemek ve sonrasında güzel vücutlu hoş dansçı kardeşleri izlerim diye düşünüyor - dddduuummm ( hakkı devrim efektiyle), taaa kiiii gosterinin ilk dansı sergileninceye kadar...
.
hayatımda hiçbir dans gösterisini, bu kadar keyifle hatta şöyle söyliyim ağzım pişmiş kelle şeklinde izlememiştim... izleyiciyi bu kadar coşkulandırabilecek başka bi gösteri hayal edemiyorum artık... (dedim ya flemenko fakiriyim diye, abartiyorsam da mazur görün)
.
grup 7 kardeşten oluşuyor... 7 kardeşin 7 si de nasıl böyle yetenekli olabilmişler hayret ettim... tümü de hem müthiş dansedip, hem de farklı farklı ensrümanlar çalabiliyorlardı... yaptıkları dansın etkisini de hesaba katarak, ne kadar hoş göründüklerini tahmin etmek çok da zor değil...
.
tam kız kıza gerçekleştirilecek bi aktiviteydi, hiç bitmesin istedik... gösteri sırasında, olleyler, ıslıklar havalarda uçtu, sonunda da avuçlarımız patlayacak kadar alkış histerisine tutulduk... seçimi yapan arkadaşımıza da tekrar tekrar tesekkur ettik... buluşmamız biraz geç oldu ama değdi...

2 yorum:

Demet dedi ki...

izmire neden gelmezler biz denizkızımla bayıla bayıla izlerdik..
canım ne güzel gezmişsin daha nice gezmeler görmeler olsun :)

KIRMIZI dedi ki...

demetcim, bu gosteri cidden anlatilmaz yasanir cinstendi... onlar gelmezse siz belki buralara gelirsiniz bir gun, simdiki rotadan daha kolay olacagi kesin... opt. coookkk....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...