2.09.2010

artık evdeyim...


artık evdeyim, bunu soylemek icin biraz gec bile kaldım, zira son tatilimizi de tamamlayıp dönmemizle bilikte  2 hafta bitti bile; tabii arada sevgili yurdisindayken yaptığım 2 günlük mesaiyi saymazsak... simdi tüm konsantrasyon ve efor; ev ve bebekle ilgili şeyler satan yerler üzerine...

son tatil malesef hiç ummadığım şekilde geçti... kış tatili gibi, kapı pencere kapalı, tamamen klimatize ortam bağımlısı oarak, bir o yana devrilip yattım, bir bu yana... deniz desen anca akşam 5ten 6dan sonra... o da zaten serinletmeyecek kadar ısınmıştı, bense girince biraz ürpermeyi seviyorum, tabii çeşme çiftlik kadar olmasa da... sonuç, klima, vantilatör ve günde 3 kez duş derken, kendini koruyamam ve kaçınılmaz nezle oldu benim için... neyseki ateş, öksürük aşamalarına gelmeden ve doğru dürüst ilaç da kullanmadan atlatabildim...



bu sene tatil sezonunu 15 ağustosla sınırlandırıp, tüm bu süreye de 4 tane tatil sıkıştırınca, bizim hazırlıklar da biraz geç mi kaldı ne... neyse bu geçen 2 haftada, hazırlıklarda ivmeyi öyle bi arttırdım ki, kendim bile şaştım, listede üzerine check attığım maddelerim böylesi azalıvermesine...


ahh bi de herşeyimi kendim halledicem edalarım da biraz azalsa... ama nerdee... şu aralar kurdeleler, tüller, elyaflar üzerine uzmanlık geliştirmekteyim... yani bebek şekeri ve kapı süsü yapma derdine düştüm... ehh, düğününde de gelinliğini kendi çizip, gelin tacını kendi tasarlayıp yapmış birinden de daha farklısı beklenmezdi heralde...



bi de doğum olayı sanki bir milatmış gibi bir his oluştu bende... özellikle evle ilgili bisürü şey doğumdan önce tamamlanmalıymış gibi geliyor... bu bi sürü şeyin çoğu da kendi kendime uydurduğum şeyler aslında... evdeki bütün dolaplarım toptan boşaltılıp yeniden yerleştirilmesi, mutfaktaki kavanozların teker teker yıkanıp tekrar doldurulması, atılacak ya da verilecek herşeyin elden geçmesi, vesaire vesaire... tabii, bu kadar iş çıkarınca başıma, bi türlü tamamlayamayıp, dövünmeler de cabası...


bu hafta sonu itibariyle bu duruma bir son verip, ayaklarımı uzatma evresine geçmeyi planlıyorum... herhangi bir olağandışı durum olmazsa son 3-4 haftanın içindeyiz ne de olsa...
hala, yine de garip geliyor...

2 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

aaa ne kadar az kalmış doğuma...hayırlısı olsun :) Yardıma gelelim mi?

KIRMIZI dedi ki...

gob, oyle cidden... cok sagol iyi dileklerin icin, pek yardimlik bisey kalmadi, ben kahveye, sohbete aliym, daha iyi... sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...