3.11.2008

..... çala, ..... oynaya !

blogger yasağı benim serzenişimden sanırım birkac saat sonra kaldırılmış. ben, salı günü 29 ekim tatilinin başladığını unutup, ofis dışında halledeceğim işlerimi öğleden sonraya bırakıp, 2 saatlik iş için 4 saat trafikte tepindiğim ve sonrasında da son 5 gündür aydında şantiye ve açılış telaşlarına daldığım için, 'yaşasın heyyo' kutlamalarına katılamadım. ve hatta bu sene çok çok çok istememe rağmen 29ekim deki bol bol görsel şenlikli kutlamaları da kaçırdım. buradan biraz gecikmeli de olsa, boyle son derece yersiz kararlarla biz üretken insanlarına bak hala değişen, iyiye giden bi durum yok u hatırlatan vee cumhuriyet bayramı kutlamalarındaki son derece organize islerle milli birlik ve baraberliğimizi bi kez daha kanlarımıza işleyen (!!!) buyuklerimize teşekkürü borç bilirim.


gelelim asıl post konusuna... yukarıdaki resimlerin tümü, yani tüm bu farklı renkler, malzemeler, dokular, detaylar, mimari hareketler ( ve daha resmini çekemediğim pek çoğu) tek bir binaya ait. forum şantiyelerine kontrol için her gidişimde beni hayrete düşüren bu çeşitliliği, resimleyip kaydetme isteğimi (güvenlik görevlilerinin tüm ihtarlarına rağmen) artık daha fazla engelleyemedim...

bu binalarda bir mimari dil varsa, ben bu dili konuşamıyorum...

ve benim bu işte yanlış bildiğim bişeyler var galiba...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...