18.11.2008

yeni bir-iki şey...

aylardır gitmediğim istinye parka gecen cuma günü bir günde iki kez gittim. ilkinde -iş arası kaçamak olarak- arkadaslarımla buluşup bi kahve içmek, ikincisinde de başka arkadaşlarla sevgilinin uzun süredir sayıkladığı newyork steakleri mideye indirmek üzre akşam yemeği için.

gerçi ben öyle kalın (pembe falan değil ciddi ciddi kırmızı) etleri yiyemiyorum, benim secimler genelde ince, kuru, çok pişmiş, çok marine edilmis şeyler, ama onlar da yinede yerinde başka oluyo...

neyse, asıl konulardan biri; pazar alanındaki arifoğlu baharatçısından aldığım resimdeki kurutulmuş sebze karışımı. içinde soğan, domates, kereviz vs. bisürü sebze olan bu karışım için tek kelimeyle; çorba, makarna sosu, yine soslu et yemekleri falan için muhteşem bi aroma ve lezzet iksiri de diyebiliriz...



arkadaşlarımla buluşmamizda tesadüfen anneleri de onlarlaydı ve onun tavsiyesiyle almıştım bu karışımı, ilk görüşümde teşekkürlerimi sunacağım kendisine...


ikinci konu da, yine istinye parkta gördüğüm, tefalin pek yeni ürünü actifry pişiricisi... yağsız kızartma yapabilen acaip bişey...
üstelik yaptıkları kızartmanın tadına da baktık, içi yumuşak dışı çıtır basbayağı ideal kızartma...
ben mutfakta kızartmayla ilgili işlemleri, tek kelimeyle yok sayan biriyim. ama sevgilinin bu konudaki serzenişleri beni bile yolumdan döndürmek üzereyken ve tam şu her parçası yıkanabilen ama normal fritöz gibi çalışan modelinden almama ramak kalmışken böyle bi cihazın çıkmış olması...
daha ne isterim...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...