17.11.2008

tak takıştır...

günümüz kadınlarının pekçoğunda olduğu gibi bende de; kendi yaptıklarım, sevgilinin annesinin yaptıkları, biraz annemden aldıklarım ve tabbi bi de malum %50, %70 indirimlerde sepetlere doldurduğum accesorize, claries, yargıcı modelleriyle oluşmuş, çekmecelere sığmayan, kutulardan taşan bi takı koleksiyonu var çok şükür.
gecen akşam da, mağazalardan birinde bişeyler denerken saat bilincimi yitirip yoga dersimi kaçırmamla, bari biraz daha dolanayım bişeyler bakarım seansında, koleksiyona yeni parçalar alınabilecek bi mağaza daha bulmuş oldum.
sadece ayakkabı çanta bakmak/almak için girdiğim nine west, meğer benim arayıp da bulamadığım takı tasarımlarının tam12 siymiş. fiyatların benim genelde aldıklarıma göre daha yüksek seviyede ve henüz indirim oranının %20de olmasının da etkisiyle sadece bunları alıp çıktım. ama daha kaç tanesinde aklım kaldı sayamadım. bu arada kasada öğrendim ki, nine west ve bağlı olduğu parks group ta bonus karta ekstra %10 daha indirim yapıyorlarmış...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...