24.11.2008

tatlı, minik bi eklenti...

ailemize tatlı, minik bi eklenti oluyor, yeni bi bebek geliyor. bunu söylediğim herkes, bir anda gözleri parlayarak gozlerimin içine bakıyor ama hayır bu bebek henüz bizim değil, sevgilinin ablasinin bebeği. kısa bi süredir bildigimiz bu haber, malum şu önemli, kritik ilk 3 ayın atlatılmış olmasıyla daha da hayatımıza nüfus etmeye başladı. mesela geçen perşembe anadolu tarafında bi toplantı sonrası sevgilinin basket maçına az zaman kalması ve maçın da ataşehir civarında olması sebebiyle palladium avm ye uğradık. daha doğrusu sevgili uğradı, ben 2 saat kadar orada kaldım, onu bekledim, yemek yedim, dolandım fln. neyse... bebeğin cinsiyeti de henüz belli olmadığından şimdilik daha bişey almiyoruz diye karar vermiştik. ama ben, sevgili aldiğımız başka bişeylerin ödemesini yaparken kasanın yanındaki reyonda tesadüfen böyle bi tulum görünce dayanamadım. 0-1 ay, minnacık, el kadar bişey. (gerçi yakın zamanda bebeği olan bi arkadaşımdan biliyorum, ilk doğduğında bunlar bile üstünden kaçıyo bebeklerin) üstündeki desenlere de vuruldum, zira kız da olsa erkek de olsa giyer dedim. bi de organik koton olunca, hemen son dakka attım kasadaki kızın önüne. iyi ki de böyle bi reflex yapmışım, hafta sonu baya bi eğlencemiz oldu bu minicik tulum. bi de ben iki gün boyunca en görünür şekilde koltuklardan birinin üstüne serince... bakıp bakıp yeni bebekle ilgili fikirler ürettik, güldük fln...
bi de bu aralar bu organik koton, %100 koton olayına takmış durumdayım. magazalarda beğendiğim herşeyin etiketini inceler oldum, %kaç bilmemne, %kaç bilmemne diye. ve sadece bakmak da değil, alip almama kararımı da etkiler oldu bu oranlar. tekstilci bi arkadaşımla paylaştım bu konuyu, tekstil ürünlerinde uygulanan yöntemler, kullanılan kimyasallar, baskı teknikleri vs. derken ne kadar doğru yolda olduğumu daha bi idrak ettim. özellikle tene temas eden ürünlerde, sentetikler, akrilikler vs. den olabildiğince uzak durmak lazım, herkese tavsiye...

2 yorum:

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

nasıl yaniiii :))

KIRMIZI dedi ki...

yaaa, dodokuşa çok istediği kardeşi geliyo... çok fena seneryolarimiz var, gelince anlatırım, guleriz bol bol...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...