27.11.2008

nihayet ıssız adam

nihayet pazartesi akşamı gittim izledim ıssız adamı. e tabi benim de söyleyecek birkaç sözüm var bunun üstüne. hersey cok guzeldi, en basta mekanlar, müzikler. müthiş bi aşka, harika bi beraberliğe ilişkin, olabilecek her şey vardı...tipki babam ve oglumda, ana baba hassasiyetine, evlat acisina dair tüm detayların olduğu gibi.

vee o filmden çıkınca da aynı hissetmiştim. bilmiyorum, tüm bu etkileyici, vurucu detayların sanki madde madde sıralanıp, ha şunu kullandık mı üstüne bi check at tadinda geçişi cok da samimi gelmiyo bana; filmin hikayesini, kurgusunu bu bilesenler icinde eritemiyorum, ve batmaya baslıyo bu eksiksizlik. üstüne bi de hikaye de başka biyerlere ait gibi olunca. Bizim kültürümüzde, bizim dilimizde, bizden oyuncularla, bizim ait olduğumuz sokaklarda gecen bi hakeye gibi degildi. öyle bi esas oğlan acaip yabanci geldi bana, hadi canim dedim. (galiba ne de olsa anadoludan istanbula gelip olsa olsa en nihayetinde meşhur kebapçılarımızdan biri olmus pek çok örnekle çevrili olmamızın da etkisi buyuk bunda)
neyse izlemesem olmazdı, izledim beğenmedim... the end... fın...

2 yorum:

Yeliz dedi ki...

bende nihayet bayram tatilinde izledim ağladım zırladım :) çok güzeldi.

KIRMIZI dedi ki...

itiraf edeyim ben de agladim... izlemeden olmaz zaten, filmle ilgili konustugum herkese mutlaka gidip izleyin diyorum, cunku kesinlikle herkesi bi sekilde etkileyebilecek pek cok farkli sey var bu filmde... ben mekan secimleri ve muziklere vurulmusum, en cok onlar var kafamda filmle ilgili...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...