1.12.2008

konak pastanesi...

cuma gunu rutin bi doktor kontrolu munasebetiyle nisantasi civarina gittim ve akşam konuk olarak gideceğimiz eve götürmek üzre konak pastanesinden bişeyler almayı akıl ettim. aslında aklım alman paztalarındaydı ama gitme saatine kadar sokaklarda geçireceğim süreyi, ve o pastanın alma olasılığı yüksek şekli düşününce vazgeçtim ve cheesecake te karar kıldım...
aksam da ofisten erken cikmam gerekti ve donuste ofise uğramadan sevgiliyi ofisin önünden aldım, karşiya geçtik. ve ta taamm; sevgili cheesecake imizi ofiste unutmuş. ben de bunu karşıya geçtikten sonra, kontaği kapattiğim anda sorma gafletini gösterince, koskoca 8 kişilik cheese cake ve muhteşem frambuaz sosu bize kaldı malesef. sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim. haftasonumuz hayli tatlılı geçti tabiki... neyse, allahtan evden çıkmadan önce çantama bi şişe bozcaada şarabı da atmıştımda durumu onunla kurtardık biraz.
daha önce beyaz çikolatalı profiterolü, alman pastası, turtasına hayran olduğum konak ın cheesecake ini neden henüz denememiş olduğuma hayret ettim. cheesecake ne kadar farklı olabilir ki dememek lazim, ilk lokmada anliyor insan. böylece farklı ürünlerle referansı güçlü yerlerin, diğer ürünlerini de mutlaka denemek gerekliliği bi kez daha kanitlanmış oldu...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...