30.12.2008

evimizin değişmez, yegane yeniyıl dekorasyonu...

bu yıl bi garip. zerre kadar yeni yıl heyecanı, coşkusu yok içimde... bunu pekiştirecek bi ortam da olmadı hiç, çok garip... etrafimdaki hiçkimseyle, sözbirliği etmişçesine yeni yılla ilgili en ufak bi diyalog olmadı, kimse bu yılbaşı ne yapıyorsunuz, ya da şunu yapalım mı demedi ve ben de hiçkimseye böyle cümleler kurmadım, cidden çok garip...


neyseki şuradaki sevimli yeni yıl postlarını okuyup biraz olsun gaza gelmemek olmaz diyip, evimizin son birkaç yılın değişmez ve yegane yeni yıl dekorasyonu objelerini çıkarabildim çekmeceden... biricik eski dostum B. nin benim için, kendisinin desenini çizip elleriyle diktiği kırmızı pachwork çam ağacı yastığım, bi de yine çam ağaçlı kapı süsümüz... hepsi bu...



neyse hal, hissiyat ne olursa olsun yeni yıla, yeni ya da yenilenmis anlamlar yükleme geleneğini bozmayayım, ve yeni yıl dileklerimi buraya da yazıp pekiştirerek gerçekleşme ihtimallerini arttırayım...


- öncelikle etrafımda sevdiğim bağlı olduğum herkes için sağlık ve huzur istiyorum
- ailemi bu yıl daha çok görebilmek istiyorum
- malum kriz ortamının kısmen daha az yıpratıcı olmasını istiyorum
- tembellik ve üşengeçlik etmeden, yogayı hafatada 2 ye fixlemek istiyorum
- aylık arkadaş buluşmamızın, tek çabalayan ben olmadan da devam etmesini istiyorum
- yurdışı çıkışlarımızdan birini u2 konserine denk getirmek istiyorum
- yarım kalmış, bi de açılmamış bekleyen puzzle larımı başlayıp bitirmek istiyorum
- her yıl çıktığımız mavi turun bu yaz yine olmasını istiyorum
- aylardır bu aralar başlığında yazan tadilat işlerimi mümkünse yılın başlarında tamamlamak istiyorum
- londraya gitmek istiyorum


neyse daha uzatmadan, olma ihtimali yüksek maddelerden ibaret bi liste olarak tamamliyim ki, seneye gerçekleşenler çok olsun ve sevineyim...


böyle bi post şunu söylemeden bitmez;


MUUUTLUUUU YIIIIILLAAAAAR....

6 yorum:

Saadet Topçu dedi ki...

Yeniyıl yastığın çok ciciymiş.
2009 herkese mutluluk getirsin, banada.:) Ben getireceğine şimdiden inanıyorum herkes inansın diye inandırmaya çalışıyorum.İnan dın umarım :)

KIRMIZI dedi ki...

inanmaz miyim hic... benim felsefem bu zaten, olumlu dusun olumlu olsun, iyi dusun iyi olsun... bu arada yazılarını ben de keyifle takip ediyorum, ama sana yorum bırakamadıgım icin burdan soyliyim dedim... yeni yilda daha da mutlu postlara diyorum o zaman, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bu liste cok guzel olmus !!
Dilerim tum dileklerin gercek olur!!
Bu dileklerin yaninda umarim 2009 guzel suprizlerle dolu bir sene olur!
Mutlu yillar !!

KIRMIZI dedi ki...

tesekkurler salıncakta iki kişi... bakalım ne kadar başarılı bi liste olacak... meraktayım... sevgiler...

Yeliz dedi ki...

yastık çok sevımlı 2009 yılında tüm dileklerini gerçekleşitirmen dileğiyle. sevgiler

KIRMIZI dedi ki...

yeliz, coook tesekkurler... umarim hepimiz icin oyle olur... sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...