18.12.2008

tatil bitti...

iki günü yolda, aradaki 6 günü bir elim yağda diğer elim balda, son günü de evde ve önemli bi ziyarette geçen kooca tatil bitti... döner dönmez takvime baktım, seneye yok öyle uzun bayram tatilleri falan, nanay...
pazartesi itibariyle de, tatil öncesi sinyallerini veren yoğun temponun tam ortasında bulunca kendimi, anladım ki tatil bitti sendromu, işlerin de bu hissiyatı pekiştirmesiyle kolay geçmeyecek bu sefer...

bu tatilin sonunda;
aileyle hasret gidericez diye heveslenip sonrasinda akrabalarla, aile dostlarıyla, arkadaslarla görüşmeler paralelinde bunu istediğimiz kadar yapamadığımızı bir kez daha farkederek, bunun için en iyi çözümün onların buraya gelmeleri olduğuna karar verdim...
arkadaşlarla dart oynayıp bi yandan da sohbet etmenin mümkün ve de cok zevkli olduğunu farkederek, eve şu tchibo daki dart makinesinden almaya karar verdim... şimdi tek iş bunu sevgiliyle ortak kararimiz haline getirmek...
çook uzun zamandir gökkuşağı görmediğimi, bunun insanı heyecanlandıran bişey olduğunu hatırladım...
alıp başını gidenlerin, belirli bir süre sonunda dönmek durumunda olmalarının aslında iyi bisey oldugunu farkettim... her ne kadar onlar tam olarak boyle düşünmese de...

haaa bi de alıp basını gidenler geldi ama, elleri de bos gelmedi... pazar günü valizi bosaltırken bu tatil hic bisey almadım, hiç yeni bişey çıkmadı diye düşünürken, akşama elim kolu dolu olarak siparişlerim ve sürprizlerimle eve dönmek güzel oldu...


ps: gökkuşağı fotosunu araba ön camından çektim. son sürat ayarsız bi foto...

3 yorum:

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Herşey düzene girince süper olayacağını bilmeseler dönmemek için bütün yolları denerlerdi inan.Bu kadar kafa karışıklığını da hava değişimini tam olarak özümseyemesine verelim canım .Yoksa evde olmak kadar güzel birşey varmı hayatta sevdiklerinin yanında :))

Demet dedi ki...

tatil dolu dolu geçmiş ne güzel.. bundan sonraki gelişinde uğrak yerlerinden biri de biz olalım olur mu..

KIRMIZI dedi ki...

demetcim, tatil programinda en istedigim seylerden biriydi bu, ama malesef olamadi. bi sonrakine umarim bisey cikmayacak ve gelip gorucez sizi... aman sakin oyle hastalik fln olmasin da, varsin biz sonra goruselim canim...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...