3.12.2008

bu sezon şanslıyım...

geçen gün, evdeki eski dergileri ayıklama operasyonu sırasında, herzaman yaptığım gibi atmadan once soyle bi bakarken, gecen sene dergide görüp böyle bi kazak beğendiğimi hatırladım. sonra unutup gidip bakmamış olduğuma da pişman oldum. ama tabii son pişmanlık fayda etmez, gecen senenin ürünleri gecen senede kaldı kırmızı hanım dedim kendime.
sonraa geçen haftasonu play yoga sonrası daha önce baktığım, sonra almaya karar verdiğim bir iki parça bişey için dolanırken, tasarımlarını ve kalitesini beğendiğim bi yerli markanın (herry)gecen sene beğendiğim bu kazağı bu sezon aynen kopyaladğını gördüm. henüz indirime girmemişti ama bu ikinci şansı kaçıramazdım. hem zaten geçen seneki yabancı marka (stefanel)orjinalinin de yarı fiyatıydı. hemen aldım.

bi de ekim ayında da benzer bişey yaşamıştım. yine geçen sene harvey nichols da begendigim elia tahari tasarımı bi kazak vardı. bu sefer pahalı bulup almamıştım. veee onun da hemen hemen aynısını cok uygun bi fiyata vero moda da görüp hemen almış acaip mutlu olmuştum...

geçen sene başka neler beğenip almamıştım acaba, biraz daha düşüneyim bari...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...