24.12.2008

başarılı bi kampanya görseli...


birkaç sezondur lacoste un havada uçuşan insanların olduğu kampanya görsellerini çok beğenerek takip ediyorum. bu ay ( aralığı kastediyorum, dergilerin piyasaya çıkma zamaları açısından yoksa artık geçen ay mı demeliyim*?!) aldığım bi dergide gördüğüm bu fotoğrafa da bayıldım. kullanılan renkler, kıyafet kombinleri, görselin kompozisyonu, hepsi çok başarılı olmuş.
soğuk, karlı kış ambiansı, bu tatlı pastel renklerle ancak bu kadar iyi hissettirilebilir...

2 yorum:

ALDI BAŞINI GİTTİ dedi ki...

Burdaki kar çizmelerinin kırmızısı yakından görünce adeta vurulmuştum oralarda. Reklamdanda etkiliydi :))

KIRMIZI dedi ki...

yaaa ben de siyahini gordum ama o kadar begenmemistim, simdi sen boyle diyince bi daha gidip bakmaya karar verdim, baska bi rengine ama...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...